Övertygad

Jo hörrni det var en grej. Min käre vvapendragare, även kallad hotmail har blivit hackad. Någon gång ska väl vara den första så varför inte den 27/11-11? Då är det så fiffigt ordnat att man kan be om att få en säkerhetsfråga som ska kunna verífiera min identitet. Smidigt å så. Exept från att fråghelvettet lyder: "Mat som du alltid tyckt om."
Vad fan är det för jävla sugig fråga? Det är inte bara faktumet att frågan inte ens innehåller det förutsatta frågetecknet, den är även helt genomgående efterbliven. Nu är det så att det finns en himla massa olika maträtter som jag alltid tyckt om. Men om vi nu trots detta skulle ponera att jag faktiskt hade en förkärlek för köttfärslimpa med potatis och purjolök (eller fan vet jag) så hade det väl för FAN inte varit hemlighetsstämplat och nog för att verifiera min identitet på ett trovärdigt sätt?
Trött är vad man blir.  Konstigt egentligen med tanke på min lilla ljuva sovmorgon hos catja som avrundades ca 14.20. Men så kan det gå när man ägnat föregående kkväll åt att dricka rött vin på stockholms gator och bedöva kylan med heta disskutioner, stå i kö till varenda femställe man kan hitta för att vända på klacken när man kommit halvvägs.
aja skitsamma trött var är jag ändå trots ologiken.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0