Life for rent

Nu vet ni har det varit Halloween. Trots festliga traditionella förutsättningar har jag haft den vitaste, tråkigaste och tröttaste helgen på en herrans massa månader. Och så lägger vi till en härlig jävla förkylning på de!
Jag kände helt enkelt att jag hade sålt smöret och tappat pengarna, jag var nere i ett dystert, dunkelt hål av skittråkighet tills ögonblicket då jag pressade play på just detta jättekasiga klipp.

Och så vips var helgen räddad! Nu känns det hela lite bättre och jag har kommit på att jag ska sticka en halvduk. Som jag INTE ska ge bort den här gången. Uppdaterar om eventuellt reslutat!

Kommentarer
Postat av: catzee

isåfall får du sticka två för jag vill också ha en!

2011-11-07 @ 18:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0