ingen skatt till regeringen, säljer tjack på parkeringen

Tjena bruden! (i förhoppningsvis plural)
En ny arbetsvecka börjar så sakerligen lida mot sitt ofrånkomliga slutmakeri. Mot detta har jag förstås ingenting då det har varit en rätt så torftig vecka med sparsamma arbetstillfällen.Jobba gärnet i tisdags och sedan dess har jag legat lägre än en sjunken båt. Tills idag då jag hämtade världens finaste unge på dagis och hade århundrades goseftermiddag. Men det kan väl knappt räknas som arbete? "När man jobbar ska man ju slita, såga, hyvla och svettas. Inte sitta på ett kontor och titta på papper och säga "hmmm...hmm" hela dagarna ", som en klok ung man vid namn Sune hävde ur sig i julkalendern från 1991.
Imorgon väntar begravning för att hedra min fina farmor Lillie som har lämnat våran värld. Sen bär det av till Jönköping för andra gången den här anmärkningsvärt varma höst och därefter behöver jag väl inte planera direkt efersom jag ändå med största sannolikhet inte kmr komma ihåg så mkt i efterhand. Alltså plus minus noll på nåt sätt.
Sådärja, då hade man knåpat ihop ett helt ok långt inlägg. Bra, nu får äntligen publicera min fina rubrik som jag helst vill visa upp för hela världen. Om det är något maskinen kan är det fasiken festliga rim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0