Die Perfekte Welle

Hej!!
Oj vad hände nu? Klockan slog 00.00 och jag bara kände att det var meningen att jag skulle göra ett blogginlägg, klockan hintade lite på nåt sätt (eller)..
Om 12 dagar tar vi studenten. Om 13 dagar har vi tagit studenten och kommer aldrig mer göra det. Rätt logiskt men ändå så ofattbart.....
Den här veckan har varit riktigt schysst! Bio med mamma i måndags, drack öl och snackade skit med ellen i tisdags, gick värsta satsprommenaden med Laggren i onsdags och idag har det varit barnvaktande av en riktig sömntuta! Inklusive chilliga skoldagar. Aa,skön vecka.. Imorgon blir blir det söderstadion med sara, som på den gamla goda tiden :)
























amen satteee så härsåg det ut när jag åt jordgubbar tidigare idag.....

Nu ska jag göra klart min dumma religionfilmanalys som inte har ett skit med religion att göra :) går nog bra osv

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0