Än klappar hjärtat med friska slag

Så var studenten tagen. Helt jävla sinnessjukt, väntar fortfarande på att jag ska vakna upp ur min dröm och inse att det fortfarande är minst ett år kvar i skolbänken. Dagen var helt undebar och började med champangefrukost i humlan med klassen kl 07.00 och avrundades kl 06.00 hos connie. Däremellan hanns det med fotografering och cermoni i kyrkan, körsång, utspring, flak, saras utspring, motorcyckeltur hem, mottagning, entourage med klassen, spybar och slutligen donken. UNDERBART FIN DAG!
igår drog jag hem från connie på förmiddan, drog hem och sov tills det blev dags att gå till saras mottagning, jättemysigt det där, sen drogs det till oxid och slutligen spyan igen. Är väl ingen överdrift att påstå att jag är rätt sliten idag. Ikväll blir det förmodligen en öl med budabrudarna. EN öl, inte två eller tre eller fyra etc. Ska jobba i helgen och vägrar vara någnotning annat än pigg som en mört.
Nu ska jag avrunda det här blogginlägget och jag vill passa på att påpeka hur mycket jag älskar mina vänner och min familj. Ni är helt fantastiska och jag är SÅ glad att jag har just er.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0