May you stay forever young

Tjappsen! Femte Juli idag vilket i vanliga fall brukar innebära ca åtta veckors ledighet från skolan. Känns väl ungefär så för närvarande men ungefär tjugo resor bättre med tanke på att man är 19 barre, är klar med gymnasiet och har alla möjligheter i världen att göra vad fan man vill med resten av sitt liv. ÄLSKAR det verkligen. Tycker till och med att det är kul att jobba om dagarna(än så länge). Stormtrivs med att vara lite vuxen och framförallt friheten som man får på köpet. Nöjd helt enkelt!
Iallfall. Räknade ut idag att imorgon är det fyra veckor sen studenten- SINNES,jag vet. Har inte gjort annat dessa veckor än att chilla, varit ute litegranna, solat litegranna, chillat igen, jobbat litegranna och chillat igen. Hur skönt som helst! Från och med nästa vecka börjar jag jobba på allvar ett tag och sen drar jag och connie till malaga och bor gratis i elva dagar. Sen blir det hem ett par dagar och därefter Cypern med gääänget! BLIR KLOCKERS!

Måste bara nämna vad som hände igårkväll. Närmare bestämt kl tre på natten kom jag till insikt med att det finns(fanns) en person som jag helt seriöst, ärligt och uppriktigt sagt skulle kunna tänka mig att döda med mina bara händer. Namnet på denna man är Jim Jones. Dessvärre är han redan död, vilket är synd men mest bra för hans skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0