du undrar vad som kommer hända baby

den här dagen har varit riktigt kreativ! började med att jag försov mig MEN hann(!) mot alla odds till kören(!!!!!!!) ,har bestämt mig för att sluta välja sängen framför förmiddagslektionerna.hoppas det håller i praktiken.. efter samhälle och studentmöte köttade jag och catja projektarbete på kära gamla cafe60 och gjorde en aaaaaaascool inbjudan och en annan spännande sak......... sen åkte vi till hammarbyhöjden för att boka budddaaaaapeeesssssttttt boende hos sary!! blev en asfet lägenhet mitt i centrum och stört billigt dessutom. kommer bli legen-dary. blir spännande att bo 7 pers i ett sovrum dock, men det är ett senare problem. soffan övertalade mig att färga håret på hemvägen, exiiited. ikväll har jag bara brottats med ledarskapshelvettet.. börjar iaf se slutet av tunneln snart, najs.  nu ska jag kolla på hemliga prinsessor(älskart) och eventuellt somna nån gång framöver men det bukar ju inte direkt vara prio-ett i min lilla värld. eeeeeeeeeeh.



världens bästa som ska komma hem på min student <3

puss och hej


Kommentarer
Postat av: catzeee

det går bra nu kompis!

2011-01-20 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0