Sköt dig själv som Kurt Cobain

Såg en asvärd dokumentär idag på svtplay. "Han tror han är bäst" hette den och sådär. Resulterade i att man gick runt å grinade lite till och från mest hela dagen och kinderna blev ju inte direkt torrare av att hela facebook inte bara nöjer sig med att lägga upp "whats going on.." videon utan även andra liknande videos på folk som stöttar Jonah på ett, om möjligt ännu mer gripande sätt.
Har förresten på avstånd noterat att det är frost ute idag. Eftersom att måndagar numera är min lediga dag så har jag valt att skjuta upp mötet med årets kyla så gott det nu går. 
Här om dagen när jag stod å väntade på bussen fick jag syn på en (kanske lite väl) välmående pojk som satt på en buss som stannade framför mig ett par sekunder. Sen sattes bussen igång igen och rullade fram så jagh såg vad pojken höll på med förutom att åka buss. Jo han satt och trixade med att lyckas en stor polkagrisklubba i ena handen samtidigt som han, med sin mobilkamera och andra hand, tog kort på klubban. Gosigt.
En annan dag stötte jag på närgångna rävar i väntan på bussen, men det är en annan historia.
Vaskade för övrigt min plånbok i helgen och det var väl själva fan. Varför glömmer man alla tänkbara nackdelar med att bli packad helg efter helg? DEN DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0