14/9-10

hejsan bloggen vad äter du förresten????
den hära dagen började med att en vimsig sara ringde mig eftersom att hon har fått för sig att hennes mobilnr är mitt. lite smått ohälsosamt må hända men aja hon är ju snygg iaf så det är luuunch. sen blev det lite kör, liten vistelse bland valstugorna och valdebatt med ungdomsförbunden. riktigt intressant och rowligt. sen efter die schule hälsade vi på sofia i hennes grill i blackeberg, gott som faen men fick sjukt ont i magen on my way home vilket resulterade i att jag gick frammåtböjd som en gammal tant med käpp minus käppen. pinzzzaamt.
Förövrigt så har Ida namnsdag idag. Grattis alla Idor där ute (trist att jag inte känner någon :( )
Imogron har jag lovat min jättesjuka lillelillelillebror att titta på en film om en räv. Ett löfte jag tänker hålla förövrigt.
Nu ska jag kolla på Ullared <3 hejdåååååå


bästa bandet i stan!!!!!!


Kommentarer
Postat av: catzeee

züdwein <3333333

2010-09-14 @ 23:01:20
Postat av: kenta

SÜDWEIN

2010-09-20 @ 18:14:27
URL: http://crackkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0