ovanligheten är vanlig

Hej bloggen. long time no see men vad gör man? jo man ignorerar faktumet och fortsätter som att ingenting har hänt. Bra. Tråkigt nog har jag inte någonting kul att meddela.. förutom att jag tillsammans med min kära klass satt i publiken i kvällsöppet i måndags, det var la kult och spännande. Mindre kult var det att ligga helt lamslagen åtta dagar i sträck förra veckan på grund av nån jävla lunginflammation som kom från ingen-fucking-stans.
Men nu är det nya friska tag som gäller! Onsdag idag. Lillördag också för den delen. Krogen tilltalar men jag tror jag måste stilla minda begär tills helgen nalkas, för allas bästa liksåm.
Näääe nu ska jag återgå, puss på römpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0