kunskap är makt

Sitter här och har Ledagskapskunskap, alla böcker fint och prydligt på plats. Idag är det fredag, tror jag ska gå hem och unna mig lite plugg. Plugg är bland det vackraste jag vet. Jag älskar känslan av aat känna mig utbildad. Kunskap är makt. Just nu sitter det 2 mobbare bakom mig i klassrummet. dom hackar på mig, slår och sparkar mig i korridoren, kallar mig öknamn och nedvärderar mig. Men jag bryr mig inte om dom för jag vet att dom är lågutbildade och dom har ingen kunskap=ingen makt. Dom är luft för mig. Jag struntar i deras hånfulla blickar. Jag har mina böcker och dom kan jag lita på i vårt och torrt. dom finns alltid där och dom sviker aldrig.
hej då

Kommentarer
Postat av: Kenneth

TÖÖNT ÅÅŨH JÄVLA NÖRD TÖNT ALLTSÅ SHIIIIIT MANNEN

2010-09-10 @ 14:55:39
Postat av: Anonym

det här är du filli http://www.farbrortorsten.com/bilder/nerd5.jpg en typisk tönt

2010-09-10 @ 14:56:47
Postat av: Anonym

http://chloephu.blogg.se/images/2009/img_1088_38054932.jpg

felicia på en fredagskväll!

2010-09-10 @ 15:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0