första inlägget för året, reschpekt

tjohej
igår var det ju som de flesta redan känner till nyårsafton. Den blev inte riktgt som planerat om man säger så, festligheterna på munchen bryggeriet hade redan spårat innan vi hann dit men trots lite missöden så blev det ändå en hyffsat lyckad kväll. Vid 12 slaget stod vi på nåt berg som jag inte kommer ihåg namnet på men fin var utsikten och trevligt var det OCH KALLT SOM IN I HELVETTE!!
Jag och sara kom hem nån gång runt 3. Denna dag har väl varit lite sisådär men det är väl smällar man får ta, vaknade sent, chillade stenhårt, stina kom, snackade med connie och sånt där ni vet. Men man kan liksom få unna sig att inte göra ett skit tycker jag med tanke på att skolan rullar igång om exakt en vecka. UHH bara tanken av att mitt gigantiska och oändliga spanskaprov ligger runt hörnet leder mig in på helgalna tankar(drömmar) om att ba drop out of school, flytta till ett varmt land med härliga människor och billig öl och bara leva livet.. men nu så går det ju tyvärr pga såväl ekonomiska som moraliska skäl. lite synd sådär men nu ska vi vara posetiva här, 2009! nytt år, nya möjligheter som man brukar säga. wohoo
hoppas detta år blir ett händelserikt år, pallar inte skriva en såndär dunder utverdering/resumé av det gångna året som så många andra bloggerskor redan gjort, cred på dom asså! själv skulle jag aldrig slutföra en sådan sak, det är en typisk sak som man påbörjar och sen har man inte tid och så bilr den inte klar förns i typ slutet av mars, om man har tur.
Näpp nu har ni iaf fått ett hyggligt långt inlägg och lite olika reflektioner, tankar och annan fakta från min del. Ha en mysig kväll för det ska jag ha, har laddat upp med rökelser och hoppas med en lugn och fridfull kväll.


asså all min kärlek till den här låten! så himla kul att man faktiskt kommer ihåg nyår 1999/2000. Fattar ni att man bara var 8 ynka bast då eller? haha, denna låt är sjukt nostalgisk för min del


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0