dirtbag

fan va anoying, jag hade krivit ett ganska hyggligt bra och långt inlägg gårdagen till ära men nu ser jag att det varken laddats upp eller blivit sparat som utkast. Helt puts veck liksom.. Det handlade iaf om p3guldgalan och var cirka 2 decimeter långt så om ni ser ett litet mystiskt inlägg på vift så call me. Jäjä. Hinner inte skriva så förbaskat mycket just nu eftersom att jag är mitt uppe i två olika uppsattser, lite förvirrande men ganska effektivt. När man kör fast på gentekniksuppsattsen om kloning av stamceller så verkar plötsligt  den halvflummiga idrottsuppsattsen om hälsa i största allmänhelt inte lika svår. och tvärtom..


hittade precis världens pudding på mitt kära youtube, varsegoda:



drive carefully nurå så hears vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0