just another saturday

wazzup man?
Morgonen har varit allt annat än händelserik. Nä, den dagen jag flyttar hemifrån ska jag banne mig ha en sambo, vare sig den vill eller ej. Det blir ju så rysligt tyst och tråkigt annars.
Igårkväll när jag satt ute och kvällsfikade på café 60 med lite trevligt sällskap hände det en väldigt rolig sak. det var nämligen så att mitt i vårat behagliga chillande och småpratande så hör man plötsligt flera AS höga smällar som typ låter som pistolskott utfrån sveavägen (typ 20 meter från där vi sitter) alla vid vårat bord blir skiträdda och jag tror ärligt att jag ska dö, sara och jag slänger oss ner under bordet för skydd. sen blir det tyst och vi vänder oss för att kolla på caféts övriga gäster, liksom kolla om nån överlevt. då sitter alla andra där heeelt jävla oberörda och typ bara kollar på oss, haha omg pinsamhet på höög nivå asså.  (om min inte duger eller om ni bara vill ha en annan story about this eller bara vill ha lite mera detaljer så kan ni ju alltid klicka er in på saras blogg)
tror att jag ska sluföra mina japanska stensiler nu och sen ska jag sätta på mig nått mer vettigt än mjukisbyxor och en halvtrashig t-shirt.. kan ju bli svårt att toppa nått sådant men ill try liksom! och därefter bege mig till sara för att en gång för alla se "the blue lagoon" den ska tydligen vara jättebra.

truly yours
/feyfey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0