ey up!!

skulle bara vilja tala om för er vad som hände mig idag! det var nämligen på det viset att vi precis hade haft mentorstid/mötelektion och gick ner till matsalen eller vad man ska kalla den för att käka lite food. Men sen dåså visade det sig att det var PYTT på menyn! Jag menar, PYTT på en måndag, vad är der för sjabberier? Nähädu, tänkte jag. Aldrig att jag slantar 30 spänn för pytt i fucking pannan. Så vi valde istället att gå upp till Sandy's vid odenplan och äta lunch istället. Och nu kommer vi till grejjen: Under den koorta lilla tiden som det tar att ta sig från sfg till sandy's (högst 5 minuter fram&tillbaka) så hann vi se,gå förbi och bli tittade av: en av snookmedlemmarna (skam på torra land att jag inte är säker på hans namn) tillsammans med veronica maggio. coolt. sen på hemvägen stöder man på  snooken nr2 som jag tror heter danne + nåra meter fram en JÄTTE känd modell och fyyfaaan för mig just nu kommer jag inte på namnet men aa she is huuge belive me or not.
så, ville bara skryta lite och nu är det gjort! men håll med om att de va lite coolt med tanke på att de va mitt på dan och rätt folktomt och så är liksom hela sveriges kändiselit on MY runway liksoom.
aja imrogon ska jag äta lunch med saaara igen! kanonkul :)

nu ska jag se desperate och dricka upp mitt te.. pratade med connie idag förresten och hon ska börja i sin superduper birttish privatskola imorgon och allt som hör till, ni vet: skoluniform, strikta regler, mrs.ms.mr.sir., cheerleading(?) and so on and so on. hoppas att det går vägen vännen min, det gör den säkert :)

Puss och kram din son mårten.


Kommentarer
Postat av: sara

thats aaaawesome dude!

2008-09-01 @ 22:21:35
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: felicia

jadu sara så kan man ju känna.faktum med att det är den vanligaste tanken som ploppar upp i folks huvun rent spontant efter att ha tagit del av något av mina brillianta inlägg, statistiskt sätt dåra.puss på den

2008-09-01 @ 23:37:49
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0