Rubrich

detta är vad jag kallar för en riktigt risig cover. ska det va så ska det va va, annars kan de va ftw!




..Dagen då? Jo, så här vare va. Jag började kvart 09.45, (YEY FICK SOVA TILL 08.00!) hade samhällskunskap, lunch och svenska. Jag och fyra till i min klass fick fylla i nått papper och den som ritade av rektorn bäst  kunde tydligen vinna en bil. Nedrans också att jag inte är någon blivande konstnär asså, hade inte bangat på en sprillans bil! ajaaaa, sen så har jag varit hemma och pratat med min kära mormor om diverse nonsens. Ska nog ta mig i kragen och börja på mitt personporträtt som ska vara klart nästa torsdag nu..
Imorgon har vi förövrigt idrottsdag i nån gammal skog. Attraktivt va? Njaaaaaaaaaa.. Ska möta upp Jessika vid t-centralen och sen vette fan hur vi ska ta oss till RÄTT skog för jag fattade verkligen nada av var den låg men men. what would jesus do liksom?

Ja, nu vet ni det och hmm.. vad kan man mer tillägga? Jo, juste, har nån mer än jag sett dom där reklamsakerna i tunnelbanan där det står att varannan svensk är otrogen? Jag ba shiiat, fyfan va hemskt om det är fakta.. Jag börjar tappa tro på männskligheten! I min nya svenskabok så dränker dom kattungar. Asså förtår ni!? KATTungar, inte vanliga skitungar som snorar och skriker. dom dödar kattungar!  vad är det för stil liksom?

aja, personportättet väntar!
 see you guys later, puss!



Kommentarer
Postat av: sara

hihi varför är jag inte förvånad över att du inte fördstod vilken skog ni skulle till? typiskt dig att inte förstå sånt ju xd

2008-09-09 @ 17:32:24
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0