yes way

Det slog mig precis att jag glömde att skriva en liten sak som hände idag påvägen hem i mitt förra inlägg. Tänka sig hur oartiga dagens ungdomar är nuförtiden vaa! Så här var det iaf: Jag hade precis sagt hejs&svejs till mitt sällskap vid t-centralen påväg hem efter dagens skolbravader när en "gangster" eller vad vi nu ska kalla honom kommer fram och börjar prata med mig. Först tänkte jag: hej och hej då , men sen tänkte jag: Nejmen hallådär! Han kanske bara är lite pratsugen och om man ska avgöra med färgen av hans hudfärg så såg han inte ut att vara en avhållsam svennebanan, så jag bestämde mig helt enkelt för att inte dissa honom med en gång och svarade istället på tilltal - schyssta jag liksom!
Aa men det var väl helt okej att stå där och småsnacka på halvrisig engelska om min fotbollskarriär. hahahaha asså tro inte att jag ljuger om att jag fortfarande spelar fotboll nuva, men den här killen fattade inte riktigt när jag förklarade att jag bara hade "fotbollskläder" för att jag hade varit på idrottsdag och inget annat så det slutade med att jag fick låtsas att jag gjorde det för det var liksom den enklaste utvägen. Aa, men dittills vare väl helt normalt men sen blev de lite småcreepy när han tog samma tunnelbana som mig och satte sig brevid och fortsatte samtalet. Och så började han tjata om att han ville se mig spela fotboll vilket blev lite problematiskt och obekvämt och jag fick dra en vit lögn (igen) om min oexisterande pojkvänn. hahaha och så blev det väärsta utfrågningen om honom också och lalala tillslut gick jag  av tuben. Inväntade hellre nästa tub än att fortsätta det där ytterst osköna samtalet.

aa usch vad jag ljög där alltså, ska nog kolla min tunga i spegeln för säkerhetsskull, den lär vara kolsvart efter dagens pissdåliga lögner!

Jsute! Jag måste bara tillägga att jag verkligen inte förstår mig på det här med världens eventuella undergång. Har hört massa olika datum! Nån som kan ge mig det slutgiltiga datumet så man liksom kan planera sitt liv(bokstavligen talat!)?
Nej, skämta lite men ärligt jag blir helt trött i huvet på det där snacket om en ny big bang asså då börjar alla frågor om rymden och vad som händer efter döden sakta men säkert börja gnaga i hjärnan på en. och det är inte najs



vill bara ta tillfället i akt och
säga att jag är inte så dum
som jag ser ut, och tur är
väl det?



Kommentarer
Postat av: My

Haha, men vadå? Finns det en trea? ;O

2008-09-11 @ 13:49:23
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/
Postat av: sara

sv: haha men det är ju lite knöligt att få in dig i en klass så knölig passa väl bra? tack :)

2008-09-11 @ 18:43:19
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0