tuesday, wednesday break my heart

hejsan allihopa!
dagen till ära är man ju ledig eftersom att det är utvecklingssamtal i skolan så ska jag bara dit i typ nån ynka liten kvart med mamma vid 3 tiden. så innan dess hade jag tänkt åka in till stan för att byta ett par chinos som jag köpte i helgen och försöka hitta nåra andra med lite annan passform om vi säger så. aa och så utnyttjade jag för en gångs skull mina typ tre hjärtnceller och kom på att "aha! efetersom att det är vanlig sketen vardags-tisdag för de flesta så är det nog rätt coollugnt i stan idag!" så aa jag tänkte väl vara lite effektiv då.

Men tanken var ju att jag skulle gittat in till stan vid sisådär halv 12 tiden men jaa.. klockan börjar närma sig 12 och än så länge har jag bara fått i mig frukost och lite kaffe. ajdå liksom. ska försöka skynda mig lite nu asså. haha, vaknade btw inte förns typ 11, SÅ JEKLA SKÖNT vill jag bara meddela.

men. mitt härskap. nu ska jag bege mig, så om ni ursäktar ---..

HEJ DÅ :D

Kommentarer
Postat av: Lisa :D

thursday I don't care about you cause friday I'm in love :D

2008-09-23 @ 18:55:02
URL: http://crackkarlsson.blogg.se/
Postat av: felicia

haha jaa, kärlek till den låten asså!

2008-09-24 @ 15:58:03
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0