regn i stocken

sitter hemma och har precis käkat lunch. Lyssnar på Mix Megapol (yes ni hörde rätt) och tänkte att det skulle sitta fint med ett blogginlägg såhär på maten.
Idag började jag 08.00 med japanska som första lektion, det gick helt okej, trött som fan bara. Sen efter det vare matematik A som gällde, det gick bra och var faktiskt lite kul. Och sen när jg upptäckte att hela världen tydligen skulle ha språk när jag hade håltimmar så bestämde jag mig för att dra hem helt enkelt. I guess that's what you have to deal with when you are going i en klass med hälften språkisar. hihiii
Nu ska jag snart tillbaks igen och guud jag pallar verkligen inte regnet! det har fan regnat hela dan. Aja det får väl bli kläder efter vädret. Jag är inte den som mördar för mode om vi säger så, och tur är väl det? :)

Bjuder på en random
suris bild också.


Kommentarer
Postat av: sara

haha och jag som inte ens märkte att det regnade

2008-09-03 @ 22:32:18
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0