näst bäst

tjenam0rs! hur står det till i stugan?
I denna stuga står det väl helt ok hyffsat rätt till.
Har varit hemma ett par timmar och cyklade nyss ut i det fina vädret och köpte ny ansiktskräm på apoteket. Det behövdes vill jag påstå, det känns som att min hy har gett upp och líksom stegvis försvinner ut i tomma intet. Ungefär hur tror ni att det känns va? Inte bra. Inte bra alls skulle jag vilja påstå. Men hur som helst nu har jag köpt min sista gnista hopp som kallar sig själv "L-face cream" .. hm vill allt framstå som märkvärdiga. Men hey I trust you now creamis, hit me, heal me, do whatever to make me whole again. Im desperate nu liksom!
ajaaaaaaa, enoff abaut daat får nåw.
Men juste, dagens hödpunkt får jag ju inte missa att nämna! Det är ju nämligen så att Idol 2008 kickar igång igen ikväll klockan 20.00. Fett naaajs asså! Det får ni absodapsolut inte missa.


Bjuder på lite enastående
konst för att leva ut den
lilla kulturtanten inom mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0