love hurts

sitter och lyssnar på love hurts och tänkte fördriva ett par minuter med ett hjälp av en dator och ett glatt hurmör (Vi bjuder på korv och saft!!!).
Kom rätt så nydligen hem från tha wood. Lill-john-skogen är jag rätt så säkerr på att den hette. Fast om mansäger det snabbt så låter det mer som "liljanskogen".. Hahaha shises asså, jag och jessika bestämde ju oss för att åka till tekniska högskolan och sen därifrån typ följa strömmen men HAHA säger jag bara! Tur för oss att vi träffade linnea, madde och sofia som hade vägbeskrivning, det var vääärsta krongliga vägen dit från tunnelbanan :P
Aja sen så var dagen rätt seg, typ en gruppövning som var en tjedjedel orientering, en tredjedel tipspormenad och en tredjedel hinderbana. Hela klassen var en grupp men eftersom att typ ingen var där så va det typ bara 16 st fårn klassen där. Hela grejjen gick typ ut på att vi ska skriva ett brev till skolminstern om att vi vill ha mer idrott eftersom att sverige är det land i hela europa som lägger minst skoltid åt just det. men som fan heller, jag klarar mig utmärkt med 1 timme i veckan!

Nu blire latteeee :D Puss och kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0