hej

hej på er. vet inte riktigt vad jag ska skriva om för tillfället men uppdatera borde man ju liksom göra med jämna mellanrum även om man inte har nått intressant att tala om. såg nyss att jag hade hela 210 uppdaterade inlägg  här på bloggen allt som allt. Det är inte illa, jag har ju apa häst och villa! höhö
Just i detta nuet sitter jag här och diggar lite bob dylan musik, varvat med lite cardigans dårå. en rätt så halvnajs mix om jag får säga det själv.
igår var jag ju som sagt ledig från skolan så det va ju himla skönt. utvecklingssamtalade en snabbis i skolan och fikade på självaste cafe 60 med mamma. himla mysigt! fick även med mig två par skor och ett par chinos efter gårdagen så jag var nöjd mä dääää. ibland kan det ju finnas fördelar med att ha en så pass central skola alltså, skönt att ha nära till allt vad stan inkluderar liksom.


tänkte bara tala om att pengar inte växer på träd,
för er som inte riktigt fått all information tidigare.

(bilden är ett montage)

..hahahahah jag har nog inget liv!

Puss hej :D


Kommentarer
Postat av: sara

haha tack för att du varnade mig.. det där med pengar på träden :P

2008-09-24 @ 20:45:59
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: sara

sv: haha men jag är ju lite bitchig ibland så det är väl min plikt antar jag (; yes, gillar också bilden

2008-09-25 @ 21:28:07
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatering!

2008-09-28 @ 17:18:51
Postat av: julia

sv: härligt. jo det är bra här med (:

2008-09-28 @ 20:29:54
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0