Hej och välkommen

hallå i stugan! allt väl? med mig är allt bra och som på pricken över i:et så har en viss kissig-bloggerska lämnat landet! YEY det är bara att njuta av hennes frånvaro innan hon krm tillbaks!
Hinner inte skriva så värst mkt men igårkväll va det Moneybrother på grönan med sara och sophie som gällde, jätte mysigt och behöver jag ens nämna att herr Anders är läskigt bra live? Nä. men jag måste fan få klaga på den otroligt lamea påbliken asså, shit asså men aa jag var ju iof en del av den, så jag ska nog inte klaga så mkt trots allt.. Men de va iaf skita braa liksom! Sen åkte vi hem rätt tidigt och chillade as hårt hos sarut och sen sov jag där och sen idag skulle jag följt med henne till skanstull var tanken fast i och med att jag ska va barnvakt klockan 16.00 till typ 00.00 ikväll så kände jag inte riktigt att tiden tillät mig att joina. Så jag drog hem, pratade lite med mamma och sandra ett tag och duscha. Nu ska jag klä på mig och fixa lite skit sen ska jag bege mig till barnvaktandet. Plikten kallar liksom!
Puss och hej rutten pastej!
<3

Bild från Juni förra året, hade precis slutat 8:an.
dan innan spanien. Vilken PLUTT va


Kommentarer
Postat av: sara

sv: jag vet, so damn kattig farderob liksom :D

2008-09-15 @ 17:19:02
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0