can you hear me?

heii bloggis (!!!)
OKEJ låt oss skippa allt löst snack nu för en gångs skull. Jag håller seriöst på att dö! Det kliar över heeela min kropp och jag har typ fått hudproblem. Stora hudproblem.Assså hela facet kliar, är torrt och nu börjar det typ bli som små sår efter allt kliande, jag dör verkligen. Vad exakt var det som jag gjorde fel för att bli straffad på det här viset? Nån som vet det eller? äh fyfan snart börjar jg väl se kvalster här i sängen också. ucha bucha.
Hur som helst, idag vare skola mellan 09.45-16.00 för alla som verkligen bara MÅÅSTE veta. lite nice va det faktiskt och vi hade våran första dubbellektion i ledarskap.
Nu ska jag banne mig ha KAFFE och du inte stoppa mig. moha
<3 Kyssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0