11 september

Ta och glutta lite på rubriken, hur är det där ute i stugorna? Lever ni än? Jag lever och jag är frisk som ett nötskal men känns lite dangerous eftersom att det liksom är lite väl bra för att vara 11 september. Hade på nått sätt känts bättre nu om jag typ ramlade påväg till skolan imorse och stuka tummen eller missa tuben eller nått, då hade det liksom varit över vid det här laget, oroligheten alltså.
Den här dagen var förövrigt ovanligt lång och på väg till odenplan så tänkte jag i min ensamhet på att det är lite töntigt att man tuggar i samma takt som man går om man tuggar tuggummi när man går. Rytmen sitter i ryggmärgen i guess.
Just i detta nu sitter jag och dunkar huvet i väggen och lyssnar på "How bizzar" i jakt på att på lite ideér om vad jag kan tänkas skriva här näst men det är liksom helt stuck i huvet på mig just nu. Bäst jag återgår till mitt pluggande medans hjärnan fortfarande funkar någorlunda :)


När karamellerna är slut får man
helt enkelt bjuda på sig själv!



Hare gött! <3


Kommentarer
Postat av: jullz

haha fiffi din sköning =)

2008-09-11 @ 22:46:53
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0