"YES WE CAN!"

hej alla korta, tjocka, långa, smala, snygga, mindre snygga, snillen, dyslektiker and so on..

dagen har hittills varit rätt så hyffsad. försov mig från retoriken men i övrigt va det bra. efter skolan följde jag med catja och jessika till och fikade en liten snabbis tills sophie kom och vi begav oss mot t-centralen för att möta upp Ylva. sagt och gjort och så poff va nåran forna trio från 8an och 9an återförendad för första gången på en evighet. Vi gick och fikade (fast jag fikade ju då inte eftersom att jag på något vänster lyckades glömma min feta plånbok hemma imorse) och snackade om dittan och dattan, sen drog jag hem och var seriöst helt jävla djupfryst när jag kom hem. som en fiskpinne eller nåt. att gå klädd i enbart skinjacka, tygskor med sånna där öppna strumpor eller vad man ska kalla dom i typ 5 minus kanske inte var mitt livs smartaste drag om vi säger så. nä, shit fram med vinterjackan nästa gång!

sen så ville jag bara visa er denna otroligt söta bolibompagrej som vi 90-talister
minns. guud va fint allt va när man va liten. nu är det bara KRASH BOOM, svärord
och skumma verklighetsbilder som visas på barnprogrammen..
Usch stackars dagens kidz :(





haha och ett fett roligt bloopersklipp. haha vem skulle inte garva åt den där skrikande
ungen liksom? :D


Men ha en skön fredagskväll everybody för det ska jag ha, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0