here we go again

Tänkte att jag skulle slå på stort och uppdatera lite här, skrev ett jätte lyckat inlägg om alfons åberg för typ ett par dar sen som dock ej sparades och som jag inte orkade skriva om eftersom att de endå inte skulle bli lika bra andra gången.. I fredags fick vi iaf sluta en hel timme tidigare vilket i mitt fall är ytterst ovanligt.  Fikade i en före detta porrbutik med ellen och sara, sen vare lite partajjjj på kvällen som på det hela taget vart helt okej, varken ris eller ros liksom.. hehe! passade på att utnyttja lilla sara som var ensam hemma i helgen och sov där. sen igår så gjorde jag typ ingenting på dan, tog det riktigt chill. fick gäster på kvällen och var tvungen att käka hemma och missade själva middan på saras tjejmiddag, lite synd sådär men kom dit vid halv 9 i alla fall. det var mysigt och trevligt, kom väl hem runt halv 1 nån gång men trots det var jag ceepee trött hela dan idag. Det bara är så på söndagar liksom, det spelar verkligen ingen som helst roll vad jag gjort på lördagen jag är ändå i samma sinnestillstånd som en sengångare på söndagar.
Men förhoppningsvis så är man väl pigg och utvilad imorgon i skolan då istället, kan ju behövas lite power när man är barnvakt åt tre galna [läs:underbara] ungar varje måndag.
Nu ska jag återgå till mitt  musikdiggande. Har precis klurat ut hur man laddar ner musik från chilirec så nu ska det bli lite uppfräschning av min mobilmusik tänkte jag, fyfan va man tröttnar snabbt på låtar när man alltid lyssnar på samma varje morgon asså.. Om någon har nåt bra tips på nån halvdold musiktalanng så skriv mer än gärna bland komentarerna (inte för att jag tror att någon kommer göra det men jag skulle bli mega glad om någon bröt inte-komentera-på-feliciafeliciaa-bloggen-trenden)

ta hand om er, kraaam!

Kommentarer
Postat av: sara

arcade fire är good shit :)

2008-11-17 @ 19:22:27
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0