hallelåja?

idag är det lördagskväll vilket rimligen borde betyda att det är söndag imorgon. och jag har ju redan uttryckt klart och tydligt vad jag tycker om söndagar, och snäppet värre än vanliga söndagar måste ju fan vara söndagen innan skolan börjar efter ett lov. Det är då man ba ska stanna upp och få SKIT dåligt samvete för att man lyckats åstakomma och hinna med typ 15% av allt man hade tänkt att göra på lovet. att det är lördag idag betyder även att man ska ha ångest idag för allt man borde göra eftersom att man faktiskt  fortfarande är ledig. Men istället för att ta hänsyn till det så skiter jag helt enkelt i den biten(det är givetvis plugg jag pratar om). Idag fyller min älskade mamma år och det ända jag har käkat idag är fika (kaffe&bulle)X2. så just nu är jag fetish hungrish.. Drog med sara med eller mot hennes vilja till skanstull och götgatan för att jag helt enkelt ville förena nytta med nöje. nödvändighetsshoppade och lämna tillbaks hyrfilmer samtidigt som vi pratade igenom gårdagens bravader. var ju nämnligen hallowenfest i en 11:a på karlaplan med massa roligt folk, därbland självaste samuel som spelar tzatsiki i tzatsiki filmerna! hur coolt är inte det på en skala liksom?
juste jag måste bara få understryka hur trött jag är på det här jävla höstmörkret, så himla tråkigt och kalltojävligt är  det också, uschhhhhhhhh. man kan liksom tycka att det är mysigt i nån vecka eller möjligvis två på sin höjd men fan inte 3-4 månader! take me to en annan breddgrad liksom! lever seriöst på faktumet att det blir thailand 3 veckor i vår!
nä nu ska jag slå in mammas present jätte fint sen ska jag träffa sara och bara ta det lugnt ikväll tror jag (eventuellt plugga lite granna om det går att klämma in)

Kör försiktigt allihopa så kan ni läsa min blogg imrogon också. och dan efter det och dan efter den och dan efter den- a ni fattar :) puss!


Kommentarer
Postat av: sara

sv: din bror är snorungarnas snorunge, där med basta

2008-11-01 @ 22:26:01
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: sara

hahahah skön inledning: "idag är det lördagkväll"

2008-11-04 @ 15:14:44
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0