foodtime

heeej!
just i detta nu står jag i mitt kök vid spisen och väntar på att mitt pastavatten ska koka upp.Min käre syster och mamma är nämligen och äter på resturang och andra halvan (pappa och lowis) äter också på annat håll så nu har jag alltså makten över min egen överlevnad i mina händer. Hade tänkt mig lite pastasallad med tonfisk och massa lök och solrosfrön och sånt mumsigt. heheheh jaaa nu vet ni det liksom. när jag ändå är i farten kan jag ju meddela att jag har tänt värsta fina ljusen, haha kom i värsta julmoodet sen jag lyssnade på "mer jul" på vägen hem från skolan idag! fick förresten hem skolkatalogen idag( något sent kanske), jävligt tunn är den så det går snabbt att kolla igenom menmen.
på tal om skolan så är det just nu ledarsapsvecka i skolan vilket innebär att treorna håller i och lägger uppvalla lektioner så alla vanliga lektioner uteblir vilket med andra ord är jäävligt chill!

nä nu är pastan klar, ha en myyyysig tisdagskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0