uno two tre

hej bloggen. till och börja med vill jag här med meddela att min kära kollega Catja (mer känd som cat deluxe) äntligen fått tummen ur arschlet och skaffat sig en alderles egen blogg, härligt kämpat tjejen och hjärtligt välkommen till blogg.se..Eller "WELCOME TO HELL, BIATCH" som jag så fint skrev som hennes absolut första kommentar. hehe

Men nu till något myyyycket coolare! Biljetterna till London är närsomhelst/redan bokade! Den 10:e december drar jag och sara till London för att träffa våran trasiga länk var jag påväg att skriva, men jag menar snarare våran något förflyttade länk. Jag snackar givetvis om världens bästa Connie, för er tröga boys and girls där ute som har problem med att hajja.
Nice var ordet iaf, ska bli skitkul verkligen! :)

Nu ska jag se på morgonsoffan på webtv sen ska jag sova men först vill jag bara ta tillfället i akt och citera ett par varma rader från saras blogg: "Börjar nästan låta som fiffi, bäst att sluta innan det spårar" heheheh. härligt det där med vänskap asså

godnatt alla barn, sov nu så är det en ny dag imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0