segertåget

shänna.
idag var det skola och jag hade skit ont i ryggen asså nu snackar vi smärta på hög nivå här! jag har en liten teori om att det beror på att jag helt enkelt sitter still för mycket i skolan. skadligt mycket. ouff vad skönt det ska bli att ta studenten när den tiden är kommen alltså, can't wait! (eller jo of couse i can wait cos i HAVE to men jag menar att jag ser fram emot det liksom)
hade inte så himla mycket på hjärtat idag.. men på hjärnan har jag fått denna låt, den har liksom satt sig fast och vägrar släppa taget. lite synd men lite bra samtidigt eftersom att den är lite små skön.


nu ska jag vara en duktig flicka och läsa min svenskabok "svinalängorna" till en kopp té. det blir höstigt och härligt, ha det så bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0