ko mu

Tjosan alla glada!
Vaknade upp hos sassa runt 12 rycket och såg att det hade snöat fett rikligt under natten. vi låg och chillade ett tag tills det va time to go up liksom. Käkade lite frulle och lyssnade på musik sen  bar det av hemåt för min och saras del. Sen har jag i stort sätt bara kommit hem och varit social med min käre mor och mormor. Jag är förövrigt skit taggad på att lyssna på julmusik, känner att man kom i rätt stämning med all snö och sånt! Börjar ju närma sig första advent snart också (shit va tiden gåååår!)
Ikväll ska jag vara värsta ängeln och vara barnvakt åt min lillalillalillaa lillebrorrr! (ska bli SJUUUKT kuul! wohhoo kan inte tänka mig en bättre lördagskväll liksom!!!!) heheehhehe. Nämen det kan väl försig bli lite mysigt också. Bestämde nyss helt på egen  hand att vi ska skita i att hyra film och istället kolla på Sunes Jul. Ingen demokrati här inte! asså all min kärlek till den serien asså.. Fyfan mitt i prick min humor.. Fast det verkar hittills i stort sätt bara vara jag och catja som har förstått hur jävla rolig den verkligen är! haha

Idag är det den 22:a november vilket innebär att det är dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan!

hahahah kul att veta att man man har ett liv.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0