hejhejhej hemskt mycket hej

ska snarast ta tag i min historia. våran grupp lämnade nämnligen in vårat arbete om israel/palestina idag men tydligen var det alderles för lite text för fröken fräken. Men men, det är väl bara att göra om och göra rätt tills på fredag i guess. Nån som har nåt tips på hur man skulle kunna lösa israel/palestina konflikten? ..Inte? Nehe.. nämen det är liksom en ganska omöjlig uppgift att komma åp hur man kan lösa någonting som ingen jävel i hela världen lyckats med.. Och jag som knappt är insatt för fem öre liksom, ajjaj.
However. Hade mitt livs första spanskalektion idag, gick ganska bra och det känns rimligt att jag skulle kunna ta igen de som jag missat, nice va ordet. Sen när jag gick hem så snööööade det, lite mysigt lite uschigt på samma gång sådär. Men mest mysigt. Sen för nån timme sen så fick jag reda på att min kära syster tagit körkort! Bara sådär liksom! Hon, mamma och pappa hade tydligen haft en liten intern pakt vilket gjorde att det var hemligt för alla andra. Så kan man ju också göra liksom :) Kul för henne iaf, congrats! I guess att det är näste man på rakning som gäller nu då. Vilket innebär att jag ska börja övningsköra snart. Hjeeeeep asso. Men det är ett senare problem

Känner att det här inlägget handlade till stor del om skolan och lektioner hit&dit men sånt e livet. Nästa inlägg får handla om nåt mer flumigt och otydligt , så som det brukar vara med andra ord.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haaha va coolt och vi som precis pratade om det:P

Kul att spanska var okeej!

2008-11-19 @ 18:18:57
URL: http://caaatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0