Hej och hå

tjosan! Idag vare skola från 08.00-15.00, gick rätt snabbt och smärtfritt faktiskt :) träffade sara vid odenplan typ för att överlämna leggins till hennes maskeradutklädnad kvällen till ära och gjorde sällskap hem sen. Kom hem för typ 40 minuter sen, ska dra om typ en kvart hade jag tänkt, ska möta jessika, michaela och cat för middag på hard rock, mys pys liksom :) men först tänkte jag hoppa av på söder nånstans och nödshoppa lite. vart har alla nöjesshoppings turer tagit vägen egentligen? Dom har liksom blivit färre och färre sedan man började gymnasiet.. kan försig bero på allt jävla hemplugg vi har nowadays! helt galet mycket asså, men men vill man bli smart får man lida pin! :)
Hur som helst, efter maten kanske det blir umgänge i form av Sophie, får se om/vad vi kan tänkas hitta på för sköjj!

Aa men nu vet ni det, totalt ointressant sådär som det ska vara i bloggvärlden!


För att höja viktighetskvoten i detta inlägg kan jag ju berätta att jag hade redovisning på engelskan igår om självaste Coldplay, och deras låt "the Scientist". Här har ni den!


Puss och Kram Jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0