friday never hesitate

hej hallå hejsan tja tjoho
Behövde ta ett litet avbrott i mitt intensiva pluggande kännde jag. Har hetsskrivit en bokrecension som ska bli 700 ord lång exlusive citat i drygt två timmar  nu. Skriver om boken "Svinalängorna" som jag förövrigt kan rekomendera, den är väldigt hemsk, en gnutta seg kanske men sätter igång en hel del verksamhet där uppe i det annars dammiga och oansträngda hjärnkontoret. Kan behövas en sån för vissa lite då och då liksom.

När jag ändå är i farten bör jag kanske även nämna att jag har beslutat mig för att lägga ner allt vad japanska heter. shit asså det är tråkigt på alla sett och vis men jag har helt enkelt inte tillräkligt mycket inlärningsskills för en sådan utmaning. (kommer jag på efter typ 3 månader, menmen what would jesus do???) Jag är med andra ord inte tillräckligt smart för ett sådant kulturelt språk. men inte hänger jag läpp för det. Nejdå inte jag... Buhuu

nu till det viktigaste av de viktiga viktigheterna: imorgon är det FREDAG! guud va skönt med helg säger jag bara, själv har man ju längtat sen i måndags.


Här har ni nåt att drömma om i det ytterst tråkiga höstmörkret:



adios

Kommentarer
Postat av: sara

man bli så glad av mamma mia :D

2008-11-13 @ 17:36:56
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0