första advent

tjabba idag är det ju som ni alla säkert redan har stenkoll på första advent. yey liksom.. denna speciella dag har firats med materiella ätbara tingsom kallas för pepparkakor,lussebullar glögg och kaffe. haft lite släkt på besök och nu är tanken att jag ska läsa i min engelskabok som förövrigt är sämst samt plugga spanska, vi får väl se hur det går med den saken.har försökt få någon slags kontakt med sara för att föreslå en sedvanlig söndagskvällssolning men jag får inte tag på henne så i dont really know how that will end liksommm.
va med sassa igårkväll som planerat och ja efter timmar av en massa om och men och beslutångest så hamnade vi på krök i solna, vilket va helt okej nice. något som var mindre nice var att jag fick gå hela vägen från älvsjö station hem till mig! haha sjukt långt!
ÅH juste kom på väääärsta grejen som jag har avslöjat med bildbevis och allt hahah men jag hinner inte skriva det nu, håll er uppdaterade så kommer ett inlägg om the big sensation snarast!

puss och kram julgran, (rimmade ju nästan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0