f to the licia har talat

woho jag är uppe och klockan är innan 11 en söndag! vad hände liksom? jag menar igår gick jag upp halv 2 trots att jag inte gått och lagt mig så våldsamt sent kvällen innan. men, detta kanske är ett tecken på att man börjar bli gammal, eller snarare vuxen. eller så var det bara en slumpmässig tillfällighet. However så får jag nu ett par timmar extra idag vilket jag behöver. Hade tänkt mig en liten repa in mot stan nån stans för att köpa lite grejor som tidigare inte hunnits med. Sen är det ju farsdag och allt som hör till det. Plus att jag måste plugga som en jag-vet-inte-vad för att ens få G på samhällsprovet imorgon. Jag antar att detta betyder att jag måste sätta igång med mina to-do saker nu med det samma.

var hälsad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0