29 november

goodmorning sunshines!
eller god eftermiddag kanske det heter. lite knostigt att man vaknar en dag samma tid som man slutade skolan dagen innan men skit samma, man ska passa på att sova när man kan liksom. Va på bio igårkväll och såg Twilight med lite folk, den var ganska bra men jävligt speciell måste jag säga. Inte riktigt min smak kanske men aa..... sen bör det då tiläggas att jag var helt döööd (trött)under hela kvällen vilket kan ha påverkat min uppfattning om filmens kvalitet.
gick som sagt upp late idag. funtar på att dra till globen och fixa lite smågrejer sen.. sen ikväll får vi helt enkelt se vad denna lördagskväll har att erbjuda!

so long flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0