vilken idioti-ti-ti att sälja av ett parti-ti-ti

idag när jag skulle gå ner för trappan så  snublade jag och ramlade pladask på golvet! Fick offra en smäll på fotknölen för att skydda min älskade laptop. det kallar jag kärlek det :)
Men nu har jag iallafall nedrans ont i fotknölen (som jag så fint kallar den eftersom att jag inte vet vad den annars skulle kunna heta) känns som att jag har stukat den typ. asså inte foten, bara knölen. lite svårt att förklara men ont gör det iallafall!


Ungefär lika ont som detta bör ha gjort utan bedövning. hihi hade varit hos tandläkaren för nått år sen och fått bedövning så det kändes inte ett pilliota när jag spontanpiercade hakan :)

image161


TREVLIG HELG PÅ ER/ MRS F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0