tjoff

Jag beklagar bloggtorkan people! Har haft kinda fullt upp, rätt mycket i skolan såhär de sista veckorna och sen lite annat ditt o datt som bidragit till bloggtorkan dåra. Men ni överlever ju.

Jag tänkte bara dela med mig av en liten fundering så här i plugg pausen!
Alltså, jag ångrar så satans mytcket att man inte tog vara på tiden då man gick i typ 6:an-7:an. Jag menar, vad gjorde man? I mitt fall så var typ hela ens liv jätte chill och allt man gjorde var typ frivilligt. Ville man vara duktig i skolan så var man  det, även fast man inte fick ut så värst mycket av det i slutändan (förutom att man kanske blev en gnutta mer clever då). Jag menar, tänk vad mycket fritid man hade! Jätte lite måsten som satte stopp ju.
Ja, det var tider det.

Näpp nu ska jag återgå till gungstolen och mitt kluriga korsord. (nej, inte riktigt men jag kände mig plötsligt så gammal)

Juste dagens citat kom från stinas mun angående en dum lärare:" - hon har ju redan sin framtid bakom sig!"


Good night so long =)

Kommentarer
Postat av: sara

haha stiiina

2008-05-19 @ 09:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0