tjenixen sixten

Dagen har gått rätt segt på både gott och ont. Det onda var när jag kom hem och liksom bara kände att Nej jeans, skit tjocktröja och skinjacka var ingen höjdare denna varma vårdag. tror ni inte att den satans extranyckeln hade sprungit och gömt sig. (Som kloka blondinbella en gång sa: Det var förseningar i kollektivtrafiken idag eftersom att någon hade hoppat framför tåget, var han/hon tvungen att göra det just idag!?) lite så kände jag då idag när nyckeln vägrade finnas där den skulle. aja detta ledde till att jag var utelåst och fick sitta och deprimera mig i min ensamhet tills räddning kom och opened the door. Nu är jag inne och jag mår bra. var inte oroliga jag är tålig!

image158 (bild från last summer)


ja men det var väl det! ta hand om er nu för guds skull ungdomar
pöss pöss!

Kommentarer
Postat av: rosenknopp

haha jag håller med dig. skulle vaknat kvart över sex för att tvätta håret men sisådär en timme senare vaknar man. va det tvunget att hända idag? vavava? XD

2008-05-22 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0