sho

steg upp runt 11 idag i sällskap av connie. vi chilla gärnet- käka långsam frulle, sola, snacka skit o grejjer. sen när mitt sällskap stack dåra så var jag tvungad (nytt ord!! korsning mellan tvungen och tvingad) att rengöra Torstens bostad. Torsten var minst sagt nere idag i och med att hans fruga Tyra gick bort igår, tragisk historia det där.. Men hur som helst, efter städningen så verkade Torsten må mycket bättre, verka återhämta sig rätt snabbt. (skall kanske tilläggas att Torsten är min fisk)
Sen har jag även gjort en insats här på mitt rum idag! Hade aldrig klarat det utan dig damsugaren (<3) hihi.
Men fyfabian nu snackar jag bara om mig själv igen! :|


Här under har vi iallafall en skitbra grejj på alla sätt och vis!Jag älskar när folk som har möjligheten liksom engagerar sig i dåliga saker i världen och inspererar andra till att också bry sig, om ni förstår vad jag menar.
Och självklart är Moneybrother en av dem. Hejja Hejja! :D
image143


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0