när? nu!

hihi
lowe kom nyss in och berättade att det var en fågel som hade dött på våran tomt för att det var några skator som hade hackat på honom. höhö är det bara jag som tycker att det var ett litet småroligt uttryck sådär?

förövrigt sådär rå så har större delen kvällen ängnats åt att försöka gissa mig till hur många sekunder det kan ta att simma 25 meter bröstsim som nybörjare samt efter att ha tränat regelbundet i 6 veckor.  lite små klurigt sådär.. men vad gör man inte för lilla-bebis-idrottis-uppsattspussenutten liksom?? :) <3 höhö skönt att den lämna mitt huvud imorgon då den ska vara inlämnad iaf, så får jag iallafall en sak mindre att grubbla över.

image160
(Här har ni en bild från öland i somras på självaste rosenknoppen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0