morning

vet ni vad det är som jag lever för? Jo, jag lever för sånna där bra oväntade saker som poppar upp lite då och då när man minst anar det. som idag tillexempel, trodde att jag skulle var tvungen att flrsova mig till 20 över sju och sen få stressa sönder mig för att hinna till skolan. men sen igårkväll så poppade det upp en sån där helslkön grej i mitt huvud- jag kom på att jag ju skulle till min käre vän tandläkaren klockan 10:00 idag och eftersom att det är mer eller mindre onödiga lektioner fram tills dess så bestämde jag mig  för att helt enkelt hoppa över dom. så nu sitter man här, utvilad och med fetaste tidsmagrinalen och bara gör allt i slow-motion. väldigt lyxigt för mig som i vanliga fall inte fått en endaste liten skitsovmorgon!

nu vet ni det!
image156




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0