it's 1969 forever

hohoho shit vad  jag är uttråkad för tillfället, verkligen sällskapssjuk alltså! har varit hemma i snart ett helt dygn i steck. och jag som brukar älska att vara hemma själv, icke idag. liksom vilken satans otur att jag fick lite hemfrid just denna dag när jag liksom ville umgås för en gångs skull. jaja, sol var det gott om idag iallfall, shiit +25 i början av maj, det är inte illa pinkat hörrni! Antar att det var fler än jag som pressa fram en liten linje denna lördag!
Mm. men asså jag ville hur som helst förmedla att jag är rätt bored och sådär och det tycker jag väl att jag fått fram på ett rätt bra sätt här ovan så ja uppdrag slutfört liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0