ny design bre

amen vad tycks om designen nudå? jag tycker den blev döläcker! ödmukaste tackningar till sarut alltså som offrat betydande delar av denna ljuvliga fredagseftermddag i min blogganda.
jaja flickebarnet ligger för tillfället i min säng och vi lyssnar och smånynnar på lite sköna artic monkeys och the kooks låtar. mycket chill! snart ska vi äta för att så småningom röra oss mot kvarnen där vi ska slösa våran extremt dyrbara tid med nåra lallare som tydligen kallar sig för sophie och stina .. hm :|

a men nu ska vi sjunga med i enterlude. ha rä gött!

JUSTE , btw sådär så kom jag in på stockholms fria! var väl inte direkt vad jag hade räknat med men jag är fett nöjd iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0