jesus

fick precis ett gulit litet besök. jag är nämnligen ensam hemma tonight med min lillebror. plötsligt hör jag en jätte klen liten knackning på dörren, varpå lowe ropar att det är mamma och pappa. jag öppnar öppnar dörren och ska precis fråga pappa varför dom kommer hem så tidigt när jag vänder upp blicken och ser att de står två killar i typ 20 års åldern utanför. dom: (med finsk dialekt) hej, vi kommer från jesu kristu kyrka...
jag: öööh okej?
dom: eh.. jaa.. är era föräldrar hemma?
jag: neej tyvärr.
dom: okej. då kanske vi kan komma tillbaka en annan dag?
jag: ja, eller aaa fast .. eller asså de böhövs inte..

sen gick dom och allmänt ledsna ut .

ville bara få det sagt, nu när ni är medvetna om detta
kan jag återgå till det jag gjorde innan, vad de nu var.. höh


Kommentarer
Postat av: sara

haha fyfaen! palla att som 20åring redan slängt bort livet på ngt så tråkigt som kyrkan

2008-06-28 @ 22:01:40
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0