1 juni

Idag var en helmysig dag, skadade ju inte heller att de va fint väder om man säger så. efter en ganska snabb uppvakning på sveavägen gick vi först en snabbis till åhlens på odenplan och köpte lite sommargrejjer. sen gick vi till coop och inhandlade massa brunchpicknick saker. därefter gick vi i typ heeela mitt liv (kändes det som) till hagaparken och chiiiillaaade, sooolade och åååååt! myspysigt värre och hemvägen var ypperligt töntig.

(Vi= jag, connie och sara)

Nu ställer ni er säkert frågan: Jaha, och vad fick jag ut av denna information? Men då är mitt fiffiga svar på det att men hallååå nu vet vi det också jöö!! bara en sån grejj liksom!



tog även med kamera vilket inte hör till vanligheten. enjoy

           
image166                           image167image168         image169         image171


( hihi sista bilden är en ganska intern grej )

Kommentarer
Postat av: sara

ååh, prefa dag :)

2008-06-01 @ 20:58:37
Postat av: My

Gud vilken söt klänning Fiffi! :D

2008-06-02 @ 00:02:59
URL: http://remotecontrolface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0