im sörry

Hej igen! Måste börja med att ursäkta mig. Jag är hemskt ledsen över att jag inte bloggat på snart 2 månader men jag har ju först varit utomlands 1 månad och i stort sätt inte haft tillgång till någon data. Eller jo egentligen hade jag ju det men jag hann nästan aldrig! Och när jag väl hann en liten stund så låg det inte särskillt högt på prioritetslistan att skriva ett hej-jag-lever inlägg på min kära blogg som typ ingen läser anyway, haha! nej men hur som helst, den tiden jag varit hemma efter thai har jag helt enkelt inte pallat skriva något. (och om sanningen ska fram så hade jag även glömt mitt lösenord och jag var på tok för lat för att orka fixa nytt! to baad, i know) aja, anyway! Nu är det nya friska tag som gäller :) ska försöka skriva så ofta jag kan/vill/pallar/orkar/tål osv.

Pussenuss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara Rosenberg

najs att ha dig hemma igen :D

2008-01-17 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0