fredag idag!

Denna dag har hittills varit mycket chill, startade kl 8 med 2 timmars bild. Efter bilden var det  gympa/skridskoåkning i gubbis som gällde. Efter skridskoåkningnen så åkte jag till gullmars för en ytterst nödvändig solning. Sen åkte jag hem och var hemma redan ett! Inte illa pinkat vaa? ;) Fastnade därefter tragiskt nog framför tv:n. De va väärsta dokumentären om nån heelt outstanding kille som var totally övermänsklig! Nu ska jag ta en ducsh och sen ska jag nog se på fimlen "it's all gone, pete tong" som jag köpt i Thailand, har fått för mig att den är jättebra. Senare ikväll så ska jag hem till sassa tror jag :)

Tack & hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0